Проблемы работы с Moniker

monikerРегистратор доменных имен Moniker постоянно огорчает:

  • Очень проблемно подключить whois private.
  • Абсолютно не дружелюбный интерфейс.
  • Невозможно залогинеться с первого раза.
  • Тормознутый саппорт, отвечают через сутки.
  • Чтоб заплатить пейпелом, необходимо писать в сапорт (который смотри предыдущий пункт)

А теперь еще и домены нельзя от него трансферить.

Почему я им должен звонить хрен знает куда и подтвержать непонятно что.

Возмущен я письмом, которые они сегодня прислали:

Thank you for registering your domain with Moniker.

For security reasons, we must verify your account before processing your domain requests.

The analysis for which accounts need to be verified is not done by our system but by an external service, based on objective criteria.

The use of such policies has sadly become necessary due to fraud attempts, especially in the internet business.

Until your account is verified you will only be able to make payments via Bank Transfer

We will gladly make an exception for you and open up access to your account once you call our support teams and verify your account.

To verify your account it will need to be a live call.   This again is a onetime call for fraud prevention.

You can call us at 1-800-688-6311 for the account validation. Outside the U.S. and Canada: 954-607-1294

Our hours of operations are Monday-Friday 8:00 am EST — 8:00 pm est.

We look forward to speaking with you.

Please have the following information handy to quickly verify your account.

Account #

Email Address on the account

Phone # on the account

Mailing/Billing Address on the account.

Moniker Support

Очень геморный регистротор!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *